vrijdag 22 april 2011

Fabulous

Op vrijdag 25 februari 2011 om 20:30 uur heb ik de voorstelling Everland van Fabulous bijgewoond in C.C. ‘t Vondel. Ik had op het laatste nippertje een ticket overgekocht, dus ik had op voorhand geen informatie/ recensie gelezen. Ik was naar de voorstelling vertrokken met hoge verwachtingen en die werden min of meer ingevuld. Het was zeker niet slecht, maar ik was toch hier en daar een beetje teleurgesteld. Ik had vooral gedacht dat er veel meer op muziek van Michael Jackson zou gedanst worden, maar er was vaak andere muziek of soms zelfs helemaal geen muziek. Ik weet dat het onterecht is, maar ik stoorde mij ook aan het feit dat alle dansers andere kledij aanhadden. Op zich is het een leuk idee, en het is mooi als je in je dans helemaal jezelf kan blijven, maar het ziet er gewoon professioneler uit als de kostuums een beetje op elkaar afgestemd zijn. Iedereen deed ook een beetje zijn eigen ding, maar ook dat heeft zijn charme natuurlijk. De dansers hebben er een boeiende voorstelling van gemaakt, met voldoende afwisseling en leuke elementen van allerlei stijlen. Zo was het leuk dat één van de danseressen even het publiek aansprak en vertelde over hoe zij dans ervaarde. Natuurlijk was ik onder de indruk van hun talenten, dus ik heb zeker ook genoten van de voorstelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten