zondag 18 september 2011

The Good, The Bad and The Alien

De laatste week van de vakantie ben ik naar Cowboys & Aliens van Jon Favreau gaan kijken. Noch western, noch aliens horen tot mijn normale filmsmaak, maar het gezelschap heeft beslist, en dus zat ik, zonder veel voorkennis bang af te wachten wat het zou worden. Ik blijf bij mijn mening dat cowboys en aliens absoluut niet samen in een film horen, maar toch had de film wel enkele goede momenten. Met toch nog behoorlijke acteerprestaties en een bijzonder verhaal kon ik geboeid blijven kijken tot het einde. Het was een speciale ervaring, en misschien zelfs voor herhaling vatbaar? De film kreeg één ster in FocusKnack, goed voor een tiende plaats in de bioscoop-top 10.

http://www.youtube.com/watch?v=UqbUVMjndx4



Geen opmerkingen:

Een reactie posten