donderdag 4 november 2010

Servaisacademie, 31 oktober 2010

Op 31 oktober werd een verrassingsconcert georganiseerd voor de 50ste en 25ste verjaardag van de vrouw en dochter van mijn gitaarleraar. Met twee leerlingen van onze samenspelgroep gitaar en de leraar mochten wij het concertje openen met Marionette's Ragtime van Maria Linnemann. Na ons volgde nog meer gitaarmuziek van dochter en zoon, maar ook een blokfluitensemble, met de jarige als special act, de zussen van de jarige met een heus stuk voor piano en fagot, vibrafoon, trombone, dwarsfluit, viool en zelfs elektrische gitaar. Het was af en toe wat chaotisch, maar toch zat de avond perfect in elkaar. Ik had het niet verwacht, maar het werd echt een leuke, muzikale avond. En wat ben ik blij en vereerd dat ik hier, als buitenstaander, mocht aan meewerken. Jong en oud, familie en vrienden gebruikten alle mogelijke instrumenten, met verrassende combinaties tot gevolg, om de jarigen in de bloemetjes te zetten. En ja, ik denk wel dat ze ervan genoten hebben. Wat een verrijking om, voor dat ene uur, deel uit te maken van zo een muzikale familie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten