dinsdag 2 november 2010

Lopen voor 11.11.11

Ik woon al mijn hele zestienjarige leven in Halle, en toch heb ik op zondag 24 oktober weer heel wat nieuwe plekjes ontdekt. Er werd namelijk voor de eerste keer een heuse jogging voor 11.11.11 georganiseerd in Halle. Als Breedhoutse sportieveling (kuch) zonder hart van steen kon ik het natuurlijk niet laten om de elf kilometer uit te lopen. Ik vond het een mooi initiatief dat, onterecht, veel te weinig aandacht heeft gekregen. Uiteindelijk stonden we met een zeventigtal lopers aan de start. Er werd een mooi parcours uitgestippeld, vertrekkend in het stadspark, langs het kanaal, tot in Lembeek en Buizingen, en langs het kanaal weer terug tot op de speelplaats van onze school. Plaatsen waar ik anders nooit zou komen, dus toch wel een leerrijke ervaring:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten